Inte så snabb

Eftersom jag inte alltid är så ruskigt snabb så ska jag idag åka in och få av vinterdäcken. Det kan ju tyckas vara på tiden men samtidigt var det ju bara några veckor sen det snöade för fullt här.

Vi har även kompetensutveckling på jobbet ikväll (korsettutställning...) så jag ska, på min lediga dag, åka 12 mil för att titta på en utställning och äta landgång för att inte förlora mina dagar i juni. Det känns ju rätt motiverat... Fast det är klart. Landgång är ju aldrig fel.

Annars hade jag en demo igår och börjar nu närma mig slutet av sidan av-jobbet för i vår. Rätt skönt. Snart ska jag vara så ledig så ledig. Och eftersom jag är det idag (förutom däck och korsetter) så ska jag också tillbringa en stor del av dagen i solen på altanen.

Kommentarer
Postat av: helga

Sola på altanen låter kanon tycker jag :)

2008-04-22 @ 13:35:13
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej Åsa! jaaa, du måste passa på att njuta av det soliga vår vädret.
Hoppas korsett dagen blev en bra dag// Anna-Carin

2008-04-22 @ 18:14:31
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! hoppas det gick bra för dig att byta däck och att du kom hem välbehållen.
Kram Anna-Carin

2008-04-23 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0