Uppropsdags

Så var det så dags igen. I morgon kommer dom nya eleverna. Vi har plats för 54 och det kommer runt 85. Det ska bli intressant. Får hoppas att chefen har kunnat trolla med knäna. Har dock bestämt mig, jag tänker inte jobba ihjäl mig i år. Inte en gång till.

Hur som helst ska det bli jättekul att se dom små liven. Men ännu roligare blir det på onsdag, då kommer de gamla eleverna.

När jag började jobba på den skolan för 7 år sen hände det att vissa elever (killar) som gillade mig frågade om jag ville gifta mig med dom. Nu frågar dom om jag kan adoptera dom. Som om jag inte har nog med 40-årskris ändå?

Kommentarer
Postat av: helga

Fniss! Det där med adoption var lite kul!! Min 40-årskris är över, tack o lov!! Får väl en ny inför 50-årsdagen så småningom (fast det dröjer).

2007-08-22 @ 09:52:35
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0