Rensning.

Åkte till tippen i morse med en överfull släpkärra med blandad skit. Det är inte klokt vad grejer det blir över när man bygger. Och vad grejer man ställer i garaget "så länge". Yngsta dotterns urvuxna cykel med lite halvskumma växlar bytte ägare vid brännbartcontainern. Grannbilen hade två barn i bilen och de ville gärna ha den. Skönt. Allt för att motverka konsumtionssamhället.

Barnen köpte godis, jag lät bli. Börjar bli lite småstolt över mig själv men nu är det mest trist.

Resten av dagen tillbringades på altanen. Vore ju kul om man inte var helt likblek när jobbet börjar igen nästa måndag. Huva, hur ska det gå? Hade några kollegor här på grillning igår. Det var jättetrevligt men jag fick lite ångest, vill ha längre lov. Mycket längre lov. Och sommar.

Kommentarer
Postat av: Grethe

Jag har jobbat en vecka nu och det var segt kan jag ju säga. :(
Men man vänjer sig väl antar jag fast nästa vecka ska ju sommaren komma. *suck* Har lust att rymma ibland..
Hur som helst, njut av varenda minut du har kvar!!
Kram.

2007-08-03 @ 22:59:22
URL: http://hackenborg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jo men vi beställer inte choklad. Det blir mycket dyrare

2007-08-05 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0