Ny snodd lista.

Ny snodd lista.... frågor som var mer ointressanta än andra är borttagna, dock. Visst är dock ett lysande ord. Iaf i skrift.

1. ÄR DU BEREDD? På?
4. HUMöR JUST NU: Rätt ok, solen sken ju idag.
5. FAVORITGODIS: Choklad. Inget kan så choklad. Och salt godis. Kanske salt choklad?
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? Sniglar vill jag inte testa.
7. KLÄDER JUST NU: kort kjol och kortärmad tröja
9. SAFT ELLER ALKOHOL: Alkohol! Fast kall flädersaft är rätt ok med.
11. FAVORITVÄDER: Sol och värme. Många pratar om tjusningen med Sveriges växlingar men jag tror att jag lätt hade fixat att bo i varmt land jämt.
15. GYLLENEREGLEN FÖR DIG: Tillåt alla personer att vara som de vill. Inskränkta människor och fanatiker är nog det värsta jag vet. Bara för att man inte har hört talas om en sak, måste den vara fel då? Det finns massor att lära sig.
16. DET BÄSTA DU VET: Svår fråga, ge mig lite sol och värme och ett glas vin och trevligt umgänge så är jag rätt nöjd.
17. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Självklart.
19. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Japp, inte som jag umgås med jättejättenära men ja.
21. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Nä. Jag tror det är ett nödvändigt ont.
24. SNARKAR DU: Enligt mig: Nej. Enligt de som delat rum med mig: Ja.
25. STJÄRNTECKEN: Oxe
26. RÄDD FÖR INSEKTER: Rädd? Nej, men vissa är rätt äckliga.
28. STÖRSTA SVAGHET: Choklad.
29. DET ÄR JAG BRA PÅ: Hatar såna frågor. Vad fan är jag bra på?
32. FAVORITFILM: Hair! Alla bör ha sett Hair Helst tio gånger.
33. SKRIVER DU DAGBOK: Inte nu, gjorde för 20 år sen ungefär. De ska Anetti få ärva. Hon är den enda som kan tyda mina kråkfötter. Sen hur intressanta de är? Troligen inte alls men det blir ju hennes problem. ;-) (du får bränna dom).
34. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: Gäller svenska serier som Ebba och Didrik som barnprogram. I så fall det. Lätt.
39. FÖDELSEDAG: 25 april.
40. FAVORITCHIPS: Ingen chipsmänniska. Choklad har jag ju sagt.
45. ÄR ALLA LIKA MYCKET VÄRDA: Absolut är alla det. Det betyder ju så klart inte att jag gillar alla men alla är lika mycket värda.
49. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Julen! Jag älskar julen.
52. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: Ett, söstra mi. Det räcker med henne... ;-)
56. ÄR DU RELIGÖS: Den frågan tror jag inte vi ska gå in på här...
57. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Sandaler! Sandaler betyder värme, värme betyder underbart! Fast jag går mest i gummiskor, sommar som vinter. Speciellt efter fotolyckan som gör att jag inte kan få på mig ett par stövlar länge.
59. KAN DU SJUNGA: Jag sjunger jämt men det är bara snälla vännen och kollegan C som säger att jag kan.
66. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Ja
67. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nej
69. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Jag är en kattmänniska som har haft hundar. 
73. HAR DU EN BESATTHET: Choklad? (Börjar känna mig tjatig)
74. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: Jag säger jämt att jag är hemligt förälskad i olika personer. Men eftersom jag säger det är det ju itne så hemligt. Och det gäller både tjejer och killar.
76. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Johhny Depp. Så tragisk är jag.
77. ÄR DU NÖJD MED DET HÄR ? Nja, fortfarande för många frågor. Ingen som orkar läsa. Ska ta bort några till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0