Liseberg

Tillbringade hela dagen igår på Liseberg. Där åkte vi nästan allt som gick att åka, vi åt, vi skällde på köokunniga personer, vi vann 2 kg Kexchoklad, vi skrattade tills vi grät (åt de två båtar som fastnade i Kållerado så att personerna i blev pisseblöta), mest skrattade jag när jag stod på torra land och barnens båt var en av dom som fastnat. Inget är som skadeglädje. Inte mer än rätt iofs. De skrattade rätt bra åt mig när jag blev dyngsur under första vändan.
Vi kom iaf när de öppnade vid elva och stannade tills jag drog ut barnen vid kl 22. Då hade vi även hunnit med en kort koll på Sahara Hotnights.

Året Runt kom ut idag, ändå har redan personer ringt och bokat upp sig. Kul! Får se hur det långsiktiga resultatet blir.

Kommentarer
Postat av: covermum

Måste ut och handla tidning...! NU!

2007-08-09 @ 22:06:35
URL: http://covermum.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0