Grill vid havet

Körde yngsta dottern till en kompis idag. Hon skulle följa med kompisen till deras stuga vid havet i Bohuslän en vecka. Låter ju helt underbart för henne men hur ska jag klara mig? Ska det verkligen vara så? Jag tror inte att jag har gått med på att åren skulle gå så. Äldsta dottern på Arvikafestivalen, yngsta i Bohuslän och maken bara jobbar. Och jag kvar här...

Som tur har P och E förbarmat sig över mig så ikväll ska vi ha en grillkväll vid havet med lite god mat och dryck. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Helga

Samma lika här. Sonen i Hudiksvallstrakten, dottern på lägret och maken i stugan. Jag jobbar... Snart samlas vi alla för konfirmationen i helgen.

2009-07-06 @ 18:46:09
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0