Marknad

Vaknade kl 8 av ett ösregn. Då blev jag ännu mer tacksam att jag struntat i att stå på marknaden. Nu kunde jag gå upp och ta det lugnt tills det västa var över.
Det regnade inte när vi kom till marknaden men det kändes ändå lite Roskilde att traska omkring i lera med totalt fel skor. Det var först idag vi insåg att vi har ETT par gummistövlar här och dom tog S, vilket inte är så konstigt. Det är ju ändå hennes. Vi andra traskade runt i flipflop och gummiskor.
Vi gick 2-3 varv runt marknaden men hittade inte nåt kul. Det var rätt lite säljare där. Köpte en plånbok iaf som mamma, den stora prutaren, lyckades få ner hela fem kronor...

Syster med son här så jag ska inte tillbringa kvällen vid datorn utan med ett glas vin, lite god mat och vara social. Eller social och social. Får väl göra vad jag kan.

Nu ska jag tvätta av mina lerprickiga ben innan jag sätter mig framför tv-n en stund.

Kommentarer
Postat av: Duckie

SOFIA heter jag

2007-07-14 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0