Massör

Var hos min massör i förrgår. Det är rätt underligt att man inte kan dölja nåt för henne. Hon började massera och känna och så började hon sucka.  "Jaså, du har slarvat igen, du måste köpa inlägg till skorna så du slipper sätta allt i höfterna för att du går fel efter fotoperationen."


Sen satte hon drygt 20 nålar på olika ställen på mig innan hon började känna på nacken: "Jaså, stresshuvudvärken har kommit tillbaka." Och visst har hon rätt. Det är väl dags att ta tag i sitt liv igen, antar jag.  


Igår kunde jag nästan inte komma ur sängen, så mörbultad kände jag mig. Idag är det bättre men jag går fortfarande som en gravid anka. Jag tror att alla massörer har en mer eller mindre uttalad sadistisk ådra (jag vet att jag ha en). Få se om jag hinner bli helt återställd innan jag ska tillbaka om två veckor.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! lät mycket med 20 nålar,jag har fått som mest 13 och det var nästan gränsfall.
Ja visst känner man sig mörbulltad efter en omngång hos massören.Fick också för mig att de är lite av en sadist :)

Ha det bra //Anna-Carin

2008-01-31 @ 14:22:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0