Äntligen!

Tänk att den blev klar till sist. 

När jag jobbade på anstalten som lärare väcktes en tanke om att jag ville visa folk hur vardagen egentligen ser ut innanför murarna. 

Jag började och skrev rätt mycket, sen tappade jag det. Det hände inte så mycket mer på några år. Nu tog jag mig i kragen och skärpte till mig. 

Böckerna kom hem till mig igår. Lådor med böcker. Ännu fler böcker ligger på lager i Falun där olika förslag har sina böcker (förlaget, adlibris, ginza tex). 

Jag lovade mig själv att inte börja skriva nåt nytt igen men så ramlade jag över en historia som jag ville sätta ord på. Så vi får se. Jag får fundera på saken. Jag ska inte börja än iallafall. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0