Blogg

Jag letade efter ett visst blogginlägg häromdagen. Jag visste på ett ungefär när jag publicerade så jag hittade det rätt lätt. Men hur som helst så tyckte jag det var så kul att läsa de andra inläggen i närheten så jag började om. Jag började läsa min blogg från början till slut (eller till 2014 i alla fall).

Några saker har jag insett:
*Långa inlägg - ofta tråkiga.
*Inlägg om "jag har så mycket med jobb och skola/inlämningar/tentor och fritid - mycket tjatiga och  ointressanta är det då?

Däremot: innan jag började jobba dubbelt och plugga på det. Då hade jag faktiskt en del riktigt roliga inlägg. Ska försöka hålla mig till det. Bara skriva när jag har nåt att säga.

Vilket jag ju iofs bröt redan nu...

Kommentarer
Postat av: mickis

Hahaha nu var du ju rolig :-D

Rätt kul att titta tbx i bloggen :-)
Ha en fin kväll!
kram ❤

2015-05-18 @ 18:00:32
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: mammakero

Långa inlägg är väl bara tråkiga om det man skriver om är tråkigt? Det är nog så att när man är oinspirerad så blir det liksom samma saker man skriver om. Oftast är det när jag letar bilder, som jag läser gamla inlägg! Faktiskt kul att läsa i efterhand. Jag ser direkt när jag varit utan inspiration...

2015-05-18 @ 18:42:33
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Helga

Vad kul att titta igenom det gamla. Jag är mest nöjd med de inlägg som jag skrivit ganska korta och med en knorr... Lite humor skadar aldrig.

Om bloggandet är lustfyllt är det kul. Känner man tvång är det inget kul!

Kram!

2015-05-21 @ 08:48:51
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0