Flytt 1

Första flytten gick av stapeln i lördags. Fyra personer lämnade återbud (många av giltliga skäl så jag säger inget om det!) men jag började känna mig lite trött redan innan flytt. Men av en händelse ramlade två oväntade starka personer in. En gammal kompis till mig som jag inte hört av på allt för länge dök upp oväntat. Blev så otroligt glad över det. Så glad att jag troligen inte fick fram det till henne.
 
Dessutom kom en kompis till äldsta dottern.Han hade ju inget att göra med vår eller yngsta dotterns flytt att göra egentligen men ändå ställde han upp.
 
Dessa två är guld värda! Precis som bästa vännerna som vi var i Kroatien med och syster med son. Så vi blev tio personer till slut.

Vi började kl tio. Körde som idioter och tömde kärran redan vid ett. Lysande! Nu är det verkligen inte mycket kvar på lördag. Mest småplock och jag misstänker att vi kommer köra det mesta redan i veckan.

 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken härlig samling vänner du verkar ha! Få återbud och ändå få ihop 10 pers! Skulle ha behövt lika många för att flytta mamma min. Nästa gång får hon betala en flyttfirma, för aldrig mer säjer jag!

2015-08-17 @ 16:53:18
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0