Köpenhamn

Jag var i Köpenhamn i helgen. Tänk vad jag älskar den stan! Jag tror att jag lätt hade kunnat flytta dit. 
 
Denna gång var det även första gången på länge som vi var där när det var varmt ute, annars tycks jag mest hamna i Köpenhamn i snålblåst i november (och jag gillar den då med).  
 
Hur som helst var det underbart väder. Och en underbar dag. Folk satt överallt och hade picknick, inte alltför mycket folk på Ströget (vi var i och för sig mest på andra ställen), jag fick köpt mig en klänning till alla kommande avslutningar och jag fick en kall öl i solen på en servering. 
 
Inte mycket att klaga på då. 




Kommentarer
Postat av: mammakero

Härligt med en kortare resa till en storstad som man gillar! Att dessutom hitta en klänning är ju perfekt. Så har du det extra plusset att få en härlig sommardag där! Klockrent!

2014-05-27 @ 16:29:52
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: mickis

Låter som en riktigt mysig Köpenhamnstripp där du förenade nytta med nöje :-)

Ha en fin onsdag!
kram

2014-05-28 @ 10:22:40
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0