Fotolust

Hade tappat min fotolust lite. Speciellt när jag bara försökte få in min avslutande uppgift till högskolan. När den väl var inskickad så kändes det lite roligare igen. Jag försöker även fota en utmaning på Instagram varje dag för att få upp lusten igen.

Hade dessutom bildvisning på jobbet i veckan. Riktigt kul. Och förvånandsvärt nervöst! Jag menar, det är ju bara mina kollegor. 50 pers som jag känner väl och tycker om, hur kan det vara nervöst. Men som sagt, riktigt kul blev det. Och även det väckte lusten lite. Fast hur smart det var att berätta att en av bilderna var tagen på ett inhängnat, inte så tillåtet ställe, och sen inse att mannen som jag inte kände igen i puliken var polis, det vet jag inte. Men han skrattade bara. 

Kanske till och med ska försöka med den största utmaningen av alla, börja gilla/uppskatta höst och vinter och få till några såna bilder. Vem vet?

(Fick förresten tillbaka högskolans fotoslutuppgift igår, med bra omdöme så nu är den helt klar)

Kommentarer
Postat av: mammakero

Du ser! Vad kul att ha en liten visning så där! Det går ju bra att visa bilder på bloggen oxå...! Hahaha!!! Jag tyckte själv att det var ett bra sätt att komma igång med bildseende genom kameralinsen att börja med mobilkameran! Den är ju alltid med, så att säja. Dessutom så har många telefoner idag jättebra kameror. Själv var jag iväg och kollade prisutdelningen av fotomaratonet iår. Jag var inte med detta år, men min vän Cattis hade vunnit ett temapris. Det gjorde att jag blev taggad.

2013-10-19 @ 15:05:32
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Helga

Åh, vad mycket roligt! Grattis!

Bra idé att försöka fota höst/ vinter. Kanske känns årstiden lite roligare då.

2013-10-21 @ 18:39:20
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mickis

Ska bli kul att få se dina höst & vinterbilder :-)

kramelikram

2013-10-24 @ 23:37:13
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0