Dag två. Eftermiddag.

Tja, vad ska jag säga? Vi gick och gick och gick och gick. Och åkte lite buss.
Såg Hollywoodskylten på närmre håll. Kollade in husen i Beverly Hills (sinnessjuk värld de lever i). Kikade på affärerna på Rodeo Drive (lika sinnessjukt). Var förbi Viper Room för att vinka på Johnny Depp. Han var dock inte där. Dessutom gick vi förbi massa tatueringsstudior. Massa! Och följaktligen även massa tatuerade människor.

Sen försökte vi avsluta dagen lite lugnt på en sportsbar (jag räknade till 15 st storbilds-tv) nära hotellet men det visade sig vara en stor viktig basketfinal på tv så lugnt var allt annat än det blev. Men lite kul och fascinerande. Jag har noll intresse för basket, visste inte ens vilka lagen var. Och ändå satt jag och hejade i slutet. På det förlorande laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0