Dag 21

Vi hamnade en bit utanför SF men tog tåget in till stan och det gick smidigt och enkelt.

Gick ner till fisherman's wharf där det var helt hysteriskt. Hur mycket folk som helst. Lite ovant för oss som i princip kom direkt från öknen.

Att det var så mycket folk hade nog flera anledningar. Först - söndag. Sen spelade Giants en "viktig" match mot Dodgers. Och American cup på det.

Vi gick omkring flera timmar och tittade, stannade och åt och var i affärer.

Idag tar vi bilen in till stan. Och stan som alla säger att de har blivit förälskade i, jag är inte lika frälst. Än. Stan har ju några dagar på sig att få mig att ändra åsikt.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Det var som mitt första möte med Göteborg... Alla hade sagt hur vacker den staden var och det enda jag såg var trafikplatser överfulla med galet folk! Kan inte ens nu tycka att stan är så fantastiskt vacker, det finns många fina platser, men att hela stan är så fantastisk? Kanske blir San Fransisco som Göteborg blev för mej... Varken flipp eller flopp. Ta en massa bilder på backarna och spårvagnarna!!

2013-07-09 @ 08:33:50
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Mickis

Alla kan ju inte bli förälskade i samma stad... & inte i samma man heller ;-)

Ha det så kul i SF
Kram

2013-07-09 @ 13:10:47
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Helga

Läser nu dina senaste inlägg och tycker det varit kul att följa er!

Det måste ha varit en fantastisk resa!

2013-07-09 @ 19:45:21
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0