Fotande

Gårdagen gick i fotandets tecken. Först fotomaraton med Å. Kul men rätt svårt. Och uthålligheten hos mig är rätt nära noll. 
 
Några av de totalt tio ord vi skulle fota var Utanför, Form, Genomskinlig, Stadig, Ryggläge, Flytande, Bygga/byggande och Enfärgad. Jag tyckte först att jag fick till Utanför rätt bra men när jag tittade igenom bilderna var det egentligen bara Form och Stadig jag var någorlunda nöjd med. Form stämmer inte så bra med titeln men jag gillar bilden.
 
 
 
 
(Helt oredigerade)
 
Kvällen tillbringades hos kompisar där jag fick fota lite mer. Och sen spann vi loss och skickade dåliga mobilbilder till vännen som inte kunde vara med. Hoppas jag kan ladda upp några av dem i veckan. 
 

Kommentarer
Postat av: mickis

Låter som en kul dag.
Jag gillar dina bilder :-)

Ha en fin kväll!
Kram

2012-09-09 @ 23:13:03
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Helga

Oj, det var ett svårt uppdrag... Läckra bilder!!

2012-09-10 @ 12:10:49
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Bilderna här är jätteläckra! Nästan svartvita, kul med det där lilla unset färg. Direkt jag läste orden dök bilder upp i huvudet! Det känns som jag laddar upp inför vårt fotomaraton den 29 september!
Kul, svårt och utmattande är det att gå fotomaraton. Första gången jag var med var jag nöjd med en bild. Förra gången var jag, trots strul, nöjd med alla bilder utom en! Undrar hur jag känner det i år?

2012-09-12 @ 10:53:29
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0