Rensande

Håller på med ett rensande. Det började väl för ungefär 1,5 år sen när jag kom på att jag ville/måste förenkla mitt liv. Då började jag med att rensa bort fysiska saker som gamla kläder, saker,porslin men även andra saker som lite vänner där kontakten bara känns som en belastning.

Detta rensande jag sysslat med nu handlar inte riktigt om samma saker, men det går framåt. Är inte helt klar men hoppas att det ska falla på plats på onsdag,

Fram tills dess fortsätter jag väl som förra veckan.Titta på TV och äta godis, nästan oavbrutet. Och en och annan lussekatt eftersom jag fick gjort dom också.

Kommentarer
Postat av: Helga

Utrensningar kan kännas bra ibland. Hoppas dina vänner inte blir alltför ledsna och saknar dig alltför mycket! Prylar kan man lättare rensa bort ;)

2012-11-19 @ 16:58:07
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Utrensningar är mycket bra att göra typ vartannat år! När gjorde jag en utrensning sist.... hrm... kan det ha varit för 5 år sen, i förrådet? Skulle verkligen behöva ta i med hårdhandskarna här hemma! Alla garderober, skåp och lådor och SLÄNGA!!! Jag är värsta ekorren, den-kan-vara-bra-att-ha är mitt ledord...

2012-11-19 @ 18:59:29
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Mickis

Rensa inte bort gör mycket bara.. Det har jag gjort ibland och saknat den saken...

Hoppas allt faller på plats på onsdag då :-)
Kram❤

2012-11-20 @ 01:00:47
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0