Spa-, mat-, pratlördag.

Hade en härlig lördag igår. Först åkte jag och tre vänner på dagsspa i Varberg. Från kl 9-13 bubblade vi omkring i olika massage- och avslappningsstationer, bastade i ånga, salt och vanlig varm. Vi doppade oss i kallkar (10 grader) och låg och päste i pool med 40-gradigt vatten. Vi hängde i kokonger och såg ut över delar av stan och vi kände oss rätt rena när vi åkte därifrån.

Efter en hyfsad lunch åkte vi hem till mig och träffade katten (vilket nästan var höjdpunkten för en av kompisarna). En fjärde kompis anslöt och det blev mer äta och prat.

Kvällen avslutades sen framför melodifestivalen tillsammans med yngsta dottern och hennes två kompisar. Så vi satt åtta personer inklämda i soffa och stolar och nästan alla hejade på olika bidrag. Men jag får väl erkänna att Loreens bidrag var den som åtminstone två i gänget höll på. Jag hade hellre sett nån annan på prispallen. Danny eller Molly. Nu när inte Sean Banan var kvar.

Kommentarer
Postat av: Brittmarie Mannbro

Låter som en helt underbar dag

Kram till Er

Bitte <3

2012-03-11 @ 09:14:37
Postat av: mickis

Vilken härlig lördag :-)



Loreens låt var bra, men inte min personliga favvo :-)

Ha en fin söndag :-)

Kram

2012-03-11 @ 09:38:31
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Din (i) Spa(t)-, Mat- och Pratdag verkade helt underbar! Det var så skönt att koppla av, då jag och maken åkte till Tylösands Spa för 4 år sedan! Maten var underbar och själva Spa delen uppfriskande härlig!

Skulle gärna göra om det igen!

Kvällen avslutade jag med Sims spel igår, för jag kollar inte på Melodifestivalen alls.

2012-03-11 @ 11:09:35
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Helga skrattar

Du är för rolig tokfia! Du kan väl inte allvarligt ha hejat på Sean Banan?? :) Nog för att han är kul...



Vad mysigt ni verkar ha haft det!!!!!!!!!!!!!

2012-03-12 @ 11:45:35
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0