Foto

Idag har jag äntligen varit ute en del. Maken och jag tog en sväng ut i skogen och tittade på stora vattenfallet. Vi både hade kamerorna med oss men att fota natur är inte riktigt min grej, jag vill mest fota människor och vardag. Han däremot gillar det skarpt.

Men eftersom jag såg en sån häftig mossbild hos Mammakero för ett tag sen blev jag lite inspirerad och försökte i alla fall. Får se om nån av dom blir bra nog att lägga på min lätt sovande fotoblogg.

I morgon blir det jobb igen. Härligt! Tre veckor hemma är på gränsen vad jag klarar av.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Hahahaha... snyft...hahaha! TACK sötaste gulligaste Åsa, det är så härligt att läsa:

"jag tänkte säja vilka bilder som var bäst, vilka var nr 1, nr4 och nr 10 och alla andra!"

Ja, det är så himla mycket värt att ha en vän som ger en lite pisk, så man inte ger upp. Jag är ytterst tacksam för att hon fick mej att fatta.

Du, jag hittar inte din fotosida... Den länkning du gett hamnade i en dead end... :(

2011-09-25 @ 16:59:39
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

Förstår att det känns skönt att få jobba igen :-)



Vad mysigt med en skogspromenad med trevligt sällskap:-)

Ha en fin kväll!

Kram

2011-09-25 @ 17:08:43
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: MariaH

Nästa år tycker ajg att du kan förlja med mig på mässan så jag kan ha en hovfotograf ;)

2011-09-25 @ 20:20:56
Postat av: Helga

Skönt att du kan börja jobba igen - kan tänka mig att det känns bra!



Nu är det min tur att vara hemma pga förkylning. Ska se om du lagt in bilderna i fotobloggen...

2011-09-26 @ 08:57:09
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0