Mässan

Så var mässan över för denna gång. Vaknade kl fyra i går morse och lovade mig själv att detta skulle bli den sista mässan. Men när mässan väl var igång, utställarna var nöjda och besökarna var nöjda, då ändrade jag den uppfattningen. Igen.

Precis innan dörrarna öppnades:


Hann med melodifestivalen i alla fall. Hade hoppats på Moniker men men, man kan inte få allt.

Dagen idag har tillbringats vid skolböckerna. Ny inlämning (den nästsista) på universitetskursen i morgon. Två av tre delar är klara. Sen. I morgonkväll. Då ska jag slappna av en stund.

Nu ska maken få bjuda mig och yngsta dottern på middag i stan nånstans.


Kommentarer
Postat av: helga

Skönt att bli utbjuden på middag efter en så intensiv helg!



Jag såg inte melodifestivalen men hejade också på the Moniker. Om Danny eller Saade skulle vinna hejade jag på Danny...

2011-03-13 @ 18:49:17
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Skönt att bli bjuden på middag efter en lång dag då du gått upp så tidigt!

Melodifestivalen har jag slutat titta på. Inte ens den stora kollar jag på nuförtiden.

2011-03-13 @ 19:00:49
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

hoss oss röstade vi "mot" Moniker ;-) Vi får rösta på ngn så att inte Moniker går vidare..skratt Smaken är som baken...



ha det så mysigt på restaurangen...

kram

2011-03-13 @ 21:02:29
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: M

Oh my God eller Me and my drum. Det var vi alla rätt överens om här hemma. Åh vad suegn jag blev på att gå på någon av dina mässor. Särskilt idag när det är 18 grader kallt trots vår! Då skulle man behöva en Helhetsmässa och lite inre värme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0