Plugg

Har läst i två år på halvtid. Svenska som andraspråk. Det har varit jättekul men nu det sista gick luften ur mig. Jag hade verkligen ingen lust. Men när jag kom på att jag hade en mousserande vin i kylen (som legat där sen nyår) tänkte jag använda den som muta till mig själv. "När jag blir klar med uppgiften, då ska jag öppna den".

Igår skickades den sista uppgiften in (två dagar före deadline, minsann) men jag orkade inte öppna skumpan. Jag tänkte att den väl får ligga tills nästa nyår men idag när jag berättade det för vännen Å sa hon att jag börjar bli gammal, så jag antar att jag får offra mig idag istället.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Bra gjort! Före deadline och allt! Klart som korvspad att du ska öppna skumpan!! Det är en ypperlig muta! Släng i en jordgubbe, så känns den somrigare!

2011-06-06 @ 17:55:17
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: helga

Grattis till väl utfört arbete och till att du har en förståndig vän!



Kan tänka mig att det var svårt att jobba i en varm husbil...

2011-06-06 @ 20:07:43
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0