Senaste tiden...

... eller igår, i alla fall, har jag:

* Varit hos ortopeden och diskuterat operation av onda axlar. Men eftersom de inte är riktigt överens om vad det är som är fel än så blev det en kortisonspruta (som gjorde hur jä--a ont som helst) och remiss till magnetröntgen först.

* Varit på nya lägenhetsvisningar med dottern.

* Varit hemma hos bästa K och L med J. Där åt vi monsterkyckling, fotade i ösregn och märkte återigen att tiden inte går på samma sätt där som på andra ställen på jorden. Den går liksom dubbelt så fort.


Idag har jag tömt tvättkorgen, packat, packat och packat. I morgon bär det av till Norge en sväng med goda vännerna C och R. Ingen dator, ingen mobil, inget internet på nästan en vecka. Jösses, kommer jag överleva?


(Svar: Ja, lätt. Har packat målargrejerna och har dessutom trevligt sällskap och en kasse full av böcker med mig.)


Kommentarer
Postat av: mammakero

Tänk vad skönt det låter!! Trots "bloggskuggan"! Mys och spara myset i en liten minnesburk!

2011-07-09 @ 13:06:04
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

Som vi kommer sakna dej... jag iaf ;-)



Ha en riktigt rolig & mysig semestertripp

Kram

2011-07-09 @ 14:48:50
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0