Första folkhögskoledagen är slut. Intensiv...

Första folkhögskoledagen är slut. Intensivt, kul och inspirerande. Svårt men jättekul att på ett kreativt sätt göra en (gånger tre) serie bilder som bygger på någon annans bild. Alltså, vår grupp hade samma startbild och skulle sen fota en som vi på nåt sätt tyckte hängde ihop med den, sedan fortsatte vi att göra fortsättningar på de andra i gruppens bilder. Hängde ni med? Knappast va? Inte som jag förklarar. Sen på kvällen var det prova på-dans och några i personalen uppträdde. Mycket prat med och tips från de andra i gruppen. Och katten har fått komma hem! Maken hämtade honom idag! Jäj!


Kommentarer
Postat av: mickis

Vad SKÖNT att katten har fått komma hem :-) Då kan ni pusta ut :-)



Ja du bara roar dej & roar dej & jag är djupt avundsjuk att jag inte ens har hälften av din energi ;-)



KUL verkar du iaf ha && det tycker jag att du ska fortsätta med :-)



Kram

2011-07-19 @ 09:59:34
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0