Dag 3

Igår fick vi en läxa att göra en bildserie på fem bilder. Den skulle heta Till minnet av...  och så fick man själv fylla i vad man ville efter ...
Jag tog massa kort igår och var hyfsat nöjd när jag gick och la mig. Idag vaknade jag halv sex och kunde inte somna om så det var bara att traska ner till den väldigt öde datasalen och pilla klart med bildspelet. Peta lite med musiken och få ihop sekunderna.
Jag tror det blir rätt bra.
Däremot pratade jag med maken igår. Katten är inte alls bra. Han fick köra in honom igen så nu är han tillbaka hos veterinären. Får se om det löser sig. Risken finns att det inte går.

Kommentarer
Postat av: mickis

ojdå... håller tummarna för katten♥



ha en fortsatt bra vistelse :-)

Kram

2011-07-20 @ 10:35:30
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Ledsamt värre med kissen. Hoppas gör jag in i det sista att det går att få bukt med.

Lycka till med bildspelet!

2011-07-20 @ 17:10:32
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0