Hänga på låset

Vaknade på min lediga dag igår med ögoninflammation på ena ögat. Det var rött och svullet och jag såg (i alla fall på halva ansiktet) som om jag hade haft en riktigt hård natt. Jag hade dessutom tvättat jeans så när jag skulle köra dottern till skolan vilket jag lovat drog jag på mig ett par halvsmutsiga joggingbyxor, stora vinterkängor och åkte. Jag skulle ju ändå inte träffa nån.

När jag släppt av dottern kom jag på att mjölken var helt slut och bestämde mig för att springa in snabbt och köpa en liter. Efter jag gjort det gick jag förbi systemet och kom då på att vi skulle ha en flaska rött till lördag. Jag bestämde mig då för att gå in och fixa det när jag ändå var där.

Så två minuter över tio, en måndag, gick (sjavade) jag in på systemet med rödsprängt öga (bara ena), smutsliga joggingbyxor, oduschad, med stora hafsiga vinterkängor och köpte vin. Nåja, dom ska väl ha nåt att prata om dom med. Om dom ens brys sig.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det måste ha varit en underbar syn personalen på systemet fick bevittna.. Men de är nog härdade :-P

Ha en skön kväll!

2011-02-08 @ 22:08:42
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Eva Lundgren

Hahaha, ja de är nog vana vid detta. Men så tror jag också att de såg att du egentligen är en riktigt fräsching!!

2011-02-09 @ 19:26:06
Postat av: Helga

Hihihi...



Jag handlar ju ofta på systemet på förmiddagen och tanken slår mig ibland att de kanske undrar när kunden före och efter mig köper en kvarting explorer och en en-litersvinare för 35 kronor...

2011-02-09 @ 21:38:59
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0