Lättlurad

Jag är nog en av de mest lättlurade människor som finns. Jag tror på allt som folk säger. Nästan. Så dagen igår, den 1 april, är ingen favoritdag. Speciellt inte när man jobbar som lärare.

Nu har mina elever ändå varit snälla under åren. En gång var det en klass som ställde om klockan så lektionen slutade tio minuter innan den skulle ha slutat men det är nog enda gången dom har lurat mig.

Igår var det, tack och lov, muntligt nationellt prov så jag hann inte prata med eleverna på ett mer normalt sätt så jag klarade mig i år igen.

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilken tur du hade Åsa :-)



Ha en finfin lördag!

Kram

2011-04-02 @ 10:54:46
Postat av: helga

Jag är också lättlurad men blev nog inte lurad igår - tror jag jag. Lurad igen kanske ;)

2011-04-02 @ 18:05:50
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0