Hjärta

När mitt hjärta höll på med sina galopperingar i vintras skickades en remiss till sjukhuset för att jag skulle få bärbart ekg. Jag försökte avboka tiden nu när den kom eftersom hjärtat har känts bra sen blodvärdet blev bättre men det gick inte för sig. Så nu ska jag dit idag i alla fall.

Det är bara det att jag kom på att jag direkt efter jag har fått den ska på utvecklingssamtal till dotterns skola som, just nu, inte funkar speciellt bra. Risken är att min puls kommer att gå upp i 150. Undra vad dom kommer säga om det på sjukhuset när jag lämnar tillbaka apparaten...


Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag förstår att de är tvungna att löpa hela linan när du haft så stora problem i höstas. Jag tror nog att det är bra att veta hur hög din "högsta" puls är oxå för dej.

2011-04-12 @ 09:58:31
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Pia

Usch det där lät inget bra. De berättade just om detta på Tv igår " Fråga doktorn " Svt 1.

Det är vanligt på kvinnor som Stressar både inre och yttre stressde. De sade även att de s.k. växer bort när man tar det LUGNT !

Du kanske skall tänka på att varva ner alla åtagande som du har. Livet får man bara chans på EN ggn !

Kram Pia

P.s. Jag har oxå haft sådant i mellanåt, jag måste oxå tänka på MIG bara.

2011-04-12 @ 13:34:21
URL: http://muffinspia.blogg.se/
Postat av: mickis

Det är väl bra att du gör sånt som du brukar så att man kan avläsa om det är ngr konstigheter...



Hoppas utvecklingssamtalet gick bra :-)

Kram

2011-04-12 @ 19:35:35
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0