Ålder

De jag var på Styrsö med är folk jag träffade när jag gick en utbildning till postkassör. Det var 1989. Då var jag, och några till, unga och stod i början av vårt vuxenliv. Inga barn och allt var nytt.

De andra som var "lite äldre" kändes på gränsen till gamla. De var ju stadgade, hade barn, hus och hade haft ett vuxenliv rätt länge. helgen räknade jag ut att dom var runt 30-35 år då.... Vill inte ens tänka på hur gammal jag är nu.

Men jättekul att vi sju fortfarande, efter 22 år, träffas och har så kul ihop.

Kommentarer
Postat av: mickis

Ja det där med ålder... tur att det bara är en siffra ;-)



Kul att det blev en roligt helg och vädret kan ni ju inte klaga på..



Ha en skön söndagskväll

kram

2011-04-10 @ 20:17:15
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: helga

Jag minns också en tjej som var 5 år äldre på min utbildning - jag tyckte hon så gammal... Hihi



Vad roligt att ni träffas fortfarande...

2011-04-11 @ 10:03:11
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0