Vissa dagar

Vissa dagar borde man överväga om man verkligen ska gå upp. Dagar då man sover dåligt och vaknar fel så man:

*Blänger illa på oskyldiga kollegor

*Blänger illa på ofta inte lika oskyldiga elever

*Får hämta dottern i Viskafors (utanför Borås) eftersom konduktören slängde av henne där efter att ha skällt ut henne över ett biljettstrul som inte var hennes fel (samma dag som Västtrafik fått massa kritik i Borås Tidning, för hur de behandlar kunderna och speciellt ungdomar).

*Får stressa in till frissan där i båda hade tid.

*Inse att det har blivit nåt fel hos frissan så vi är borta från vår bokning. Men som tur är klämde C in dottern iaf.

*Men dotterns sönderblekta hår blev inte som det skulle så hon måste tillbaka om två veckor och göra om.

Tänkte bota min dåliga dag med ett glas vin och en skvallertidning i badet. Funkade bra ända tills jag insåg att tidningen jag läste gällde försommaren 2010, då kändes det rätt hårt att det nu börjar närma sig höst.

Det blir väl sängen, antar jag.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Men vilken dag! Såna dagar borde inte få finnas, då allt verkligen går åt pipsvängen! (Som Ronja Rövardotter brukade säja)

2010-09-07 @ 20:11:36
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Anna Herwe

Nämen fy, lagen om alltings jävlighet är väl en av de få grejer i livet man kan verkligen kan lita på pöss!

2010-09-07 @ 22:18:31
Postat av: mickis

tack för skönsång :-))



Ja visst är det jobbigt när man har en såndära dag... :-(

Jag minns för inte så längesdean.. jag stressade som en gnu för att hinna till tandl m dottern slängde på kläder, lite mascara rufsade till håret... & iväg.. väl på tandvården anmälde dottern sig & vi satte oss... jag med hjärtklappning av all stress & säkert hon oxå.... Så säger receptionisten... Men ni ska väl inte vara här idag... utan imorron? well de tog emot oss ändå... & när vi gick därifrån upptäckte jag att min tröja var både utochin och bakofram :D & i en spegel såg jadg den härjades blick & håret på ända... ja fyyy & det var bara börja på dagen ;-S



Önskar dej en bättre dag idag!

KRAM

2010-09-08 @ 08:54:09
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Daniel

Men hemska öde!!!



Men ge inte upp, det finns en morgondag sjöng Anna Book i melodifestivalen 1987

2010-09-08 @ 09:19:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: helga

Suck, vilken massa strul!!



Jag skrev en reklamation om hur dottern blev behandlad på bussen en gång. Vi fick en fribiljett för en hel dag i hela länet.

2010-09-08 @ 17:47:35
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0