Vårdcentralen

-Det här är ju inte alls bra.
-Nä, det är väl inte det.
-Hur har du tänkt med jobbet?
-Öh??
-Jag sjukskriver dig resten av terminen.
-Öh, alltså, jättesnällt men det behövs inte.
-Jag sjukskriver dig resten av terminen.
-Öh, det behövs inte. Jag jobbar ju bara varannan vecka på skolan eftersom jag pluggar halvtid också så det är lugnt. Det är inte många jobbdagar kvar före sommarlovet.
-Jag förstår att du tycker att ditt jobb är viktgt men det finns andra saker som är viktigare.... Jag sjukskriver dig resten av terminen.
-Om jag gör så att jag hör av mig om det blir sämre?
-Du kommer hit igen på fredag, sen får vi se.





Kommentarer
Postat av: mickis

Jag tror minsann Åsa e envis som en åsna ;)



Vad var det egentligen för fel på dej förutom envisheten?

Kram

2010-05-04 @ 09:31:40
Postat av: helga

Aj då... hur allvarligt är det?? Alla vill ju faktiskt inte vara sjukskriva, men ibland kanske man måste.

2010-05-04 @ 09:33:15
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: MariaH

Hm... Vad håller du NU på med? och tror läkaren att du tar det lugnt bara för att du blir sjukskriven

;-) Sköt om dig!

2010-05-05 @ 08:03:35
Postat av: mammakero

Jag håller med både mickis och MariaH, Åsa är envisare än en Åsna och kan du verkligen ta det lugnt bara för att du är sjukskriven från jobbet? Hur är det med byggnationerna hemma, utställningar och framför allt ditt egna skolarbete?

Nä, var har vi tvångströjan?

Kram!

2010-05-05 @ 09:17:04
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Daniel

Envis ja, men du vet ju själv din gräns!!

2010-05-05 @ 11:05:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0