Denna vecka, ett liv

Denna vecka, ett liv som väl farbror Melker (inte) skulle ha sagt.

Öland i helgen, sen fortsatte veckan med intensivjobb med betygstressade hysteriska elever och en ännu mer hysteriskt svensklärare samt kalas för syster Yster, våravslutning i lokalen och träff med gamla jobbarkompisar.

Ikväll ska jag ramla ihop i en liten hög ihop med god mat, ett glas vin och några nyare jobbarkompisar. Och fira våren, sommaren, att alla betyg som ska sättas är satta, att jag har ett underbart liv och att det snart är sommarlov. Jäh!

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Är du som en av de strrssade lärare jag har i min närhet på jobbet. Förstår att det är tufft nu. Men att ramla ihop i en liten hög lät ganska skönt :o)

Hoppas någon tar hand om dig när du ligger där.

Sommarlovet är nära!

2010-05-29 @ 09:15:39
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Helga

Det är du verkligen värd! Det låter som en hektisk tid...



Dottern kom hem och var glad över ett MVG i nationella proven i matte :)

2010-05-29 @ 13:21:50
URL: http://www.helga1.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0