Sova eller inte sova...

Så fort jag blir stressad påverkar det min sömn. Jag somnar oftast utan problem men sen vaknar jag nånstans i vargtimmen och ligger och vänder och vrider på mig tills det är dags att gå upp. Det är oftast inget problem. Det går ju över.
Att jag sov dåligt innan resan kan jag också förstå. Då var dte myhcket på flera plan med mässa, resa och annat. Att jag sov dåligt på resan är inte heller så konstigt. Annan säng, ljud som inte är som hemma osv. Men nu?
Nu har jag inget som stressar så varför somnar jag vid tolv och vaknar vid fem? 
Äh, skitsamma. Det får jämna till sig nästa vecka. Då är jag (rätt) ledig.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ordnar sig säkert snart ska du se - det går ju lite upp och ner det där med sömnen.



Jag sover nästan alltid med öronproppar nu och det gör att jag sover mycket bättre!

2010-03-23 @ 09:48:20
Postat av: Daniel

Nästa vecka kommer du att sova som en stock ska du se!

2010-03-23 @ 14:52:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mammakero

Det där har jag i intervaller. Jag har aldrig riktigt förstått vad det är som utlöser dessa. Stress, ja, men inte bara!

Jag säjer som Daniel här ovan, nästa vecka kommer du att sova som en stock!

2010-03-24 @ 17:05:56
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

sova bör man annars dör man, sover gör man ändå dör man... ;)



Jag tror det är så att sova kan man göra när man blir gammal ;)



ha en fin kväll!

2010-03-24 @ 18:10:01
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0