Inget speciellt, eller massor

Har väl hänt en del här men ändå inget som fastnar på bloggen.

Var på VC, hos ny läkare eftersom min var sjuk(!). Först idiotförklarade han min förra läkare, sen pratade han om eventuella hjärtfel, sjukskrivning men sen släppte han iväg mig med en ny medicin.
Håller på med hemtenta. Igen. Sista för terminen. Men när ska jag lära mig att få iväg grejer i tid? Inte sitta i sista sekunden?
Var hos en gammal barndomskompis i fredags. Hur trevligt som helst. Gillar både henne och hennes man skarpt.
En lite nyare kompis hade utställning i Borås i helgen. Var där en sväng på lördagen. Solen sken från en klarblå himmel (ja, i Borås...) men hon hade haft en hel del besökare ändå. Jättekul att se.
Var sen hon en gymnasiekompis mamma på fest igår. Också det jättetrevligt. Kände, om jag ska vara ärlig, inte mig så social. Men det var bara trevliga människor där så det var absolut inga problem.
Och i morgon är det måndag och jobb igen. Åtta arbetsdagar kvar innan sommarlovet. Blandade känslor. Jag avslöjade för en klass att jag brukar smålipa lite när eleverna slutar så det ser de fram emot väldigt mycket. Kul att man kan underhålla nån i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Helga

Tror jag det att man lipar när ungarna försvinner efter flera år på skolna... Det visar ju att du tycker om dina elever!!!



Jag får semester snart också... längtar nu!

2010-06-07 @ 12:37:10
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Daniel

Så ledsamt men hör ju livet till

Må solen å värmen trösta dej!!!

2010-06-08 @ 09:45:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mickis

Jag tror du behöver sommarlov så ska du se att du mår bra när du slappnar av lite... Du har många bollar i luften Åsa.. kanske blir det ibland ngn för mycket?



Ha en fin onsdag!

Kram

2010-06-09 @ 10:16:45
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0