Städning

Städning är ju liksom inte min grej. Jag gör det när det är absolut nödvändigt, antingen för att gäster är på ingång eller för att dammtussarna anfaller.
Nu har jag i alla fall fått ett städryck. Väldigt oväntat. Men vad gör jag då? Dammsuger och dammar, sånt som syns? Nä, inte en chans. Jag börjar städa I lådor och skåp i köket. Även det behövligt men sorgligt osynligt.
Men vem vet, det kanske sprider sig vidare till andra områden? (Även om jag inte skulle satsa några pengar på det)

Kommentarer
Postat av: MariaH

Du får skaffa pool så du kan kyla ner huvudet lite?



JAG är djupt imponerad, här lyser städviljan med sin frånvaro.

2010-07-16 @ 20:13:55
URL: http://www.mariasbokliv.wordpress.com
Postat av: Åsa

hahaha, jag också :) lådor är MKT intressantare. dra ut, hitta roliga saker som glömts borts, sortera, pyssla, slänga. det är knappt så man kan kalla det städa. fast.. om vi pratar roliga lådor i köket.. kanske det inte riktigt är samma sak. eller så är det så. i ditt kök ;))

2010-07-17 @ 07:49:46
Postat av: Helga

Det finns mycket man borde göra. Städa lådor och skåp borde jag...

2010-07-17 @ 09:47:01
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

Alla vrår ska städas någon gång,synd att man inte har energin till det lite oftare ;)

Postat av: mammakero

Samma lust har jag till städning, fast det borde inte vara så himla jobbigt att komma igång, för tänk vad skönt det är när städningen är gjord och allt ligger där det ska ligga...!

Trots det går det långt mellan varven...

2010-07-18 @ 19:22:42
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0