Målardag

Så igår var det dags för den årliga målardagen i vår lärars trädgård. Igår var vi åtta personer som stod överallt med varsitt staffli. I klänning och solhatt (order från vår lärare). Solen sken från en klarblå himmel. Ingen vind och allt var härligt. Jag fick till en tavla som jag tror att jag kan vara nöjd med. Får se när jag tar ner den från garaget där den står och torkar. Började dagen med lite skumpa. Kl 10! Sen var det massa mat och vin och målande hela dagen. Avslutade sedan dagen med grill hos en granne. En bra dag.

Kommentarer
Postat av: Helga

Det där låter som en underbar dag! Min dotter ritar och målar gärna. Nu har hon fått ett staffli, men det är inte uppackat ännu...

2010-07-30 @ 11:23:09
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

ÅÅÅÅ det lät som en fullträff till dag! Gör ni så varje år? Härligt!

2010-07-30 @ 11:47:59
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: sofiefitness

hej! det blev jättebra, fast nu behöver jag snart påfyllning igen. Jag gjorde det på sjukhuset i Kungsbacka.

2010-07-30 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0