Kläder

Jag är ju inte så intresserad av kläder, precis. Jag köper nya när dom gamla antingen ramlar isär eller behovet är stort. Det är det nu. Speciellt varma tröjor, behöver jag.
Tog med äldsta dottern en snabb sväng när vi var och tittade på grannens fotoutställning. Jag kom därifrån med tre tröjor. Det kunde man ju varit glad för om det inte varit för en liten detalj. Samtliga är tunna, kortärmade saker. Den ena tunikan är dessutom så lång att jag troligen inte kommer använda den förrän i sommar och då ha den som klänning.
Om inte Freud varit så sexfixerad hade han säkert kunna säga nåt om mina sommarinköp i en tid när snön ligger i drivor ute.

Kommentarer
Postat av: Erik Ferrari

Här får du en kul länka att glädja dig med:

http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=487081&view=Images

2010-02-22 @ 03:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0