Lång vecka

Så är nu denna arbetsvecka äntligen slut. Har jobbat hela dagarna på skolan och varit kallad till universitetet varje kväll måndag till torsdag. Var dock inte där alla kvällar.... Huvudsaken är ju att jag är där när jag har föreläsningar och sånt. Introduktionen till att läsa på universitetet lockade mig inte så mycket. Har ju varit där förut.
Måste dessutom säga att när jag satt i korridoren på Humanisten kändes det inte som det var tio år sen jag satt där sist. Inte mycket hade ändrats, inte.

Nu ska jag till storstaden, världsmetropolen, Borås och träffa en gammal arbetskamrat. Hon bor i vanliga fall inte i Sverige men är här och hälsar på nu så då låter ju en liten träff med ett glas vin eller två som en ypperlig idé.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Låter verkligen som en ypperlig idé! Det låter väldigt kul oxå!! Drick vin för mej med!

2009-09-04 @ 20:30:46
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0