Bokmässa

Var en sväng på Bokmässan igår. Äldsta dottern och jag var väl där när dom öppnade ungefär och stannade några timmar.

I vanliga fall brukar jag komma hem med en fullpackad väska (eller två) med nyinköpta fynd. Men inte i år. Inte en bok jag köpte. Men trots det hade vi fyra-fem påsar/väskor med oss hem fullastade med diverse gratismaterial (inte jag som hade pengarna) till skolan och pennor och lite annat.

Lyssnade på Per Nilsson som är en av Sveriges bästa ungdomsförfattarna och såg lite andra "kändisar". Men i stort var det väl som vanligt.

På kvällen var det Shamanföreläsning i loklen med Eva. Mycket intressant. Jag tror att jag pratar för alla när jag säger att vi snart vill ha fortsättning.

Idag har jag mest sovit. Hämtade maken på Landvetter efter hans jobbarvecka i Tyskland men somnade vi båda. Men nu ska det bli lite fredag även här.

Kommentarer
Postat av: MariaH

jag försökte undvika att släpa runt på blykassar med gratismaterial. Så det är ju bra att du har fixat det s

2009-09-25 @ 21:34:09
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0