Festivaldags

Jag gillar den svenska melodifestivalen, det gör mig inget alls att den håller på i evigheter med flera deltävlingar, jag tittar ändå och det med glädje. Finalen är inte lika intressant, den är lång och de dåliga bidragen många men tittar, det gör jag så klart ändå.

Nu har jag laddat. Har sovit någon timme, är inte frisk än, har lagt köttet i marinad och vinet på kylning (nej, det har jag ju inte, det ska bli rött i kväll). Men allt är förberett.

När vi var ute på dan och köpte fotbollsskor till yngsta dottern idag kom jag att tänka på en låt som jag inte hört på flera år. Den är från Eurovision 2000 och kom trea om jag inte missminner mig. Himskans bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Helga

Den låten var / är kanon - hade nästan glömt!! Undrar vart de tagit vägen och om han dansar likadant nu?

2009-05-18 @ 08:49:44
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0