Läderlappen

Var på operan med döttrarna och kära mor igår och såg på Läderlappen. Ja, vad ska  man säga. Den var lång. 3,5 tim med pauser och jag vet inte om jag tycker att det var så bra. På en femskalig skala skulle jag nog ge den en tvåa-trea. Äldsta dottern tyckte att den var jättebra, yngsta tyckte den var en pina.

Var och skulle köpa ny mobil idag men eftersom personalen i Kba inte kunde få ordning på allt så struntade jag i det. Tänkte lösa det i Borås i morgon istället. Men hur dom nu lyckades så har dom ändå lyckats spärra mitt simkort så nu jag har ingen fungerande mobil alls. Två dagar före mässan när massa utställare ringer som besatta? Kunde väl funnits en lämpligare tidpunkt men samtidigt är det otroligt lugnt och skönt på det här sättet.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Sonen skulle nog gilla den där Läderlappen s och jadu, mobilen är man beroende av hur man än vrider på det :)

2009-03-27 @ 10:42:10
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Helga

Utan mobil får man smått panik...



Jag har aldrig sett en opera - kanske skulle göra det i studiesyfte.

2009-03-28 @ 12:26:17
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0