Att hoppa utan fallskärm

Efter att ha läst mina gamla dagboksinlägg från Lunar och insett att inte så mycket hänt under de senaste åren bestämde jag mig för att byta taktik. Istället för att vänta på fallskärm för att sen göra hoppet har jag nu gjort tvärtom. Jag har hoppat och nu bara väntar jag på att se om fallskärmen kommer eller inte.

Går det inte så går det inte. Då får jag väl göra en hård landning. En kraschlandning behöver det dock inte bli, helt utan skärm är jag inte. Livet går, oavsett resultet, vidare.

Kommentarer
Postat av: helga

Nu blev jag väldigt nyfiken - skulle du kunna utveckla detta lite...

2009-03-01 @ 21:08:23
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mickis

Nu blev jag nästan orolig för dig...

Vad har du gjort....?



Ha en fin måndag.. (Om du landat oskadd förståss)

2009-03-02 @ 08:20:37
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0