Ovälkommen stress

Så var vi ensamma igen, maken och jag. Äldsta dottern åker till Arvika ett par dagar och den yngsta "bor" ju på Gothia Cup. Inte för fotbollens skull men för alla snygga killar som hon och kompisarna spanar på.

Maken tyckte att vi skulle göra nåt kul idag. Det låter väl bra. Men samtidigt blir jag stressad över att inte åka ner och måla nån timme. Jag inser ju att det är sjukt! Vi har semester. Vi har flera veckor kvar innan invigningen ska vara och att måla det sista kan inte ta så många timmar. Det är absolut ingen fara på taket. Får slåss lite med mig själv för att ta det lugnt. För både min och min omgivnings skull. Nu ska jag slå bort alla tankar på tak-/golv- och dörrlister. Hela dagen.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det gör du rätt i!! Njut av lugnet ensam med maken, måla kan du göra senare!

Jag har samma dilemma här idag...

Min första semesterdag och vad gör jag? Jo sitter framför datorn. Som tur var kom en kompis förbi och gjorde så att jag kokade kaffe, plockade ut alla dynor och kuddar till utemöblerna och satt en stund i solens värme!! HAHA!! Jag brukar gnälla på dottern att hon bör ta sej ut på dagarna även om hon har "mycket" att pyssla med på datorn...

2009-07-15 @ 15:15:27
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: moa

HOST! jag är inte där för killarnas skull, utan fotbollens :)

2009-07-20 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0