Äntligen jobb igen

Alltså, jag brukar inte ha svårt för att vara ledig men denna jul var rätt lång. Och det hände inget alls om man inte räknar en arbetsrumsröjning. Jag har saknat mitt jobb, mina elever och kollegor. Vännen A tyckte att jag skulle söka hjälp och det kanske jag borde.
Det var  i alla fall en bra dag på jobbet idag. Jag hade med mig en påse böcker till biblioteket, nu står det bara fyra kassar kvar. Paniken inför nationella provet har startat och nu blir det hektiska veckor. Kul!

Kommentarer
Postat av: mickis

Skönt med vardag igen... ;)

För den gör ju att ledigheten blir så mycket bättre nästa gång den kommer...



Kram

2009-01-07 @ 19:26:26
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: helga

Jag känner nog som du... visst är det skönt med ledighet och vila. Men sen är det skönt att komma igång igen och få lite ordning och struktur på tillvaron.

2009-01-08 @ 09:37:40
URL: http://helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0