Snart slut

Snart slut pa semestern. Har haft det forvanadsvart bra, brukar inte kanna att jag har lust att aka tillbaka till ett stalle som jag varit pa forut men nu ar jag redo att gora ett undantag.

Vi bor som sagt, pa ett hotellomrade som praktiskt taget ar inhangnat. Det ar positivt pa det sattet att all mat och dryck (och det ar massor) ar gratis. Det ar fruktost, lunch och middag och en himla massa mellanmal. Inte massa tjatiga personer om man bortser fran dom som kommer fran den asiatiska och mexicanska restaurangen men de var mest pa forsta dagen. De gick val pa blekhet, kanske.

Nar vi aker ivag och forsoker att shoppa ar det helt hysteriskt. Alla ar pa och sliter och drar i en och vill ha in oss i just sin affar dar det ar massa special price for you. Latt jobbigt. Sa, sa lange man ska sola och bada och inte handla (massa skit mest har vi ar faktiskt) sa ar det helt perfekt. Sen kanns det sa klart lite konstigt att vara sa inhangnad. Som en apa i bur ungefar.

Har dessutom fatt en kypare som abslut vill lara sig svenska pa halsen. Han fragar varje dag om ord och pluggar pa ordentligt. Undra om det los "larare" i pannan pa mig?

Kommentarer
Postat av: Helga

En gång lärare alltid lärare ;)

2009-02-15 @ 10:31:55
URL: http://helga1.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Vad härligt ni verkar ha det:-P

Inte dumt alls med allinclusiv.. Njut av det sista.. Snart är det vardag igen:-P

Kramizz

2009-02-17 @ 09:10:45
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Helga

Har ni kommit hem?



Jag ska faktiskt flyga en charterflygning till Egypten snart. Det är vår längsta flygning inom kortlinjerna. Med in- och utcheckning blir det ca 13-14 timmar. Jag längtar inte så jättemycket!



2009-02-17 @ 12:33:46
URL: http://helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0