Bröllopsdag

Ibland förvånar maken mig fortfarande. Vi har bröllopsdag idag. Men eftersom vi gifte oss när det var vintersolståndet brukar jag tänka det som bröllopsdag oavsett det inträffar den 21:e eller den 22:e.
Vi brukar för övrigt inte fira så överdrivet mycket. Vi försökte gå ut och äta ett tag men eftersom det mest är julbord på restaurangerna har det inte heller blivit av det sista. Presenter har vi liksom aldrig varit så mycket för. 

Idag kom han i alla fall hem med en present. Han bad om ursäkt för att det var "fel". Men hallå? Jag hade ju inte väntat mig nåt alls, nästan glömt att vi hade bröllopsdag så hur kunde det då bli fel?  Det visade sig då att vi har kristallbröllop i år. Vi har varit gifta i 15 år. Då tänkte han köpa en kristallgrej av nåt slag bara för att, men hittade ingen. Så istället blev det en dvd-film med Winnerbäck. Tro mig, jag klagar inte. Men tanken var ju helt kanon.

Kommentarer
Postat av: Pia

Whaoo har det redan gått 15 år.GRATTIS. Gud vad tiden går fort. Själv har jag snart varit ifrån M i 11 år, var ju ihop i 12. Det är som att den tiden är borta, konstigt.

Hoppas ni fick en bra dag iallafall.

Tack för julkortet, men saknar kort på " familjen " hehehe

Kramar Pia

2009-12-22 @ 23:14:25
URL: http://hillslettens.blogg.se/
Postat av: Helga

Det var ju en "strålande" idé... men vem vill inte ha en DVD med Lars Winnerbäck :)



Grattis till bröllopsdagen!

2009-12-23 @ 15:49:53
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0