Massage

Hade en massage idag. Det var den första på mycket länge. Jag var nästan lite osäker på om jag skulle komma ihåg hur man gör men det är klart man gör. När jag väl satte igång var det som vanligt.

Idag är det sista lediga dagen innan det är dags att gå tillbaka till verkligheten igen. Först var jag ledig för att jag var på Teneriffa en vecka, sen påsklov och idag min vanliga nedsättning i tjänst. Undra om jag kommer ihåg vägen till jobbet i morgon bitti. Tur att vi samåker, maken och jag.

Nu ska jag ut och njuta av solen ett tag innan jag tar tag i massa pappersarbete som ligger efter sen mässan i mars...

Kommentarer
Postat av: mickis

Att massera.. det tror jag inte man glömmer det är som att cykla.. man kan låta bli länge, men man vet ändå hur man gör...

2009-04-17 @ 23:34:32
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0