iPhone

Eftersom min mobil var mer än lovligt bråkig så var det läge att köpa en ny. Maken som skaffat en iPhone lobbade för att jag skulle ha en likadan vilket jag tyckte var onödigt. Hur som helst vann han diskussionen och det blev det en sån. Nu är jag totalförälskad!

Den fixar inte, i nuläget, att ta emot mms men annars har den det mesta. Vi tillbringade ju påsken hos släkten i Enköping där det varken finns internet eller ens en dator. Då kunde jag kolla lite mejl och andra "livsnödvändiga" sidor via telefonen. Läste till och med ikapp på Blogglovin även om jag inte lämnade kommentarer, det verkade lite väl ambitiöst... 

Annars var påsken som den brukar. Jag gillar att vara där uppe hos släkten och på påsken hör det till. Jag tror att jag har missat en av mina påskar där totalt under mitt liv. Mycket godis, mat och prat. Käre farbror M var som vanligt. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Härligt att fira påsk med trevliga släktingar:-)



Vilka behov man skaffar sej;-) Men mobilen är inte alls dumt att kolla bloggar med.. Just nu får du en mobil kommentar.:-)

Ha en fin tisdag!

2009-04-14 @ 07:11:33
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Fru Pusselbit

Härligt att du haft en sådan fin påsk! =)



Måste erkänna att jag ännu inte kollat bloggar från min mobiltelefon ännu och det dröjer nog innan jag gör det... ;)



Ha det så gott! =)

2009-04-14 @ 17:27:01
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0