Helt okej

Livet traskar på nu. Känner mig rätt ikapp med det som ska fixas. Jag har i och för sig inte packat inför helgens Falunresa än men det löser sig säkert. Jag får väl kasta i nåt på måfå.

Inbjudningarna till äldsta dotterns födelsedag är utskickade och ikväll hoppas jag att hon tar tag i inbjudningarna till studenten. Igår och idag gick det inte så bra att prata med henne eftersom hon har sin projekarbetsredovisning idag och det gäller halva betyget. Men nu när den är över blir hon nog människa igen.

Inköp av massa mat inför morgondagen är också avklarad. Glömde vissa saker så klart men det löser sig.

Ska måla idag. Sista gången före utställningen nästa söndag. Men den känns också lugnt. Jag har, med hjälp av M och M, bestämt vilka tre tavlor jag ska ha med.

Borde försöka hinna färga håret också men det ska nog lösa sig. En liten timme måste ju finnas nånstans. Så, allt är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tavlor? utställning? Nu har jag missat något här o jag blir nyfiken

2009-04-29 @ 09:37:57
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: mickis

Hur var spaupplevelsen då?



Skönt att ha ganska bra kontroll på sakerna!



Ha en fin onsdag!

2009-04-29 @ 10:05:41
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: E

Tänk på att det kommer en drös med folk imorgon. Vi är bra på det mesta. Vi kan nog få till en färgning av håret också ska du se. Eller vad säger ni P o P, F blev ju hur bra som helst :-)

2009-04-29 @ 11:25:21
Postat av: Helga

Hjälp... vad du verkar cool mitt i alltihopa...

2009-04-29 @ 13:44:07
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0