40 år

Kompisen M fyllde år förra veckan och vi planerade en lite överraskning till henne nu i torsdags. Trots att det blev en rätt enkel kväll så krävdes det en del planering. Det var vi dock flera som delade på så det var inga problem.

Däremot fick jag kidnappningen på min lott. Jag skulle på nåt sätt få med henne ut i bilen och där skulle hon få ögonbindel och jag skulle köra henne dit vi skulle vara. Några nätter före drömde jag mardrömmar att hon skulle vägra hänga med. Hon hade ju barn att köra till aktiviteter den kvällen och vem visste om hon hade lust att göra mig en tjänst istället.

Det gick bra i alla fall. Vi kom iväg och körde omkring i halva Västsverige medan jag väntade på samtalet som sa att vi fick komma. Det enda problemet var att några blev försenade så vi fick köra runt dryga 20 minuter längre än planerat och M blev åksjuk. Tuggummi och nedvevat fönster gjorde det lite lättare. Skönt var det när samtalet kom så vi fick åka till L där alla hade samlats. Totalt var vi 16 personer. God mat, dryck och lekar stod på programmet och jag tror och hoppas att alla, främst M, hade en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Helga

Kul med överraskningar!!

2009-04-18 @ 12:08:09
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mickis

det lät som en rolig överraskningsfest :)



ha en skön lördag!

2009-04-18 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0