Trötthetsbacill

Nåt måste det vara som har drabbat den kvinnliga delen av familjen. Vi är alla lika trötta. Ingen orkar göra nåt, äldsta dottern sov till 14 idag, yngsta sover jämt. Jag gör inte heller mer än jag behöver, fast måste erkänna att jag fick passat på att tvättat lite lakan nu när solen sken.

Maken däremot har inte drabbats av denna åkomma. Han håller på hela tiden. Först byggde han klart båtskjulet, sen försökte han sig på att fixa moppen som inte gjort annat än kostat pengar och stått lika delar tid på verkstan som i garaget sen vi fick den. Och efter det fixade han fönstret på ena bilen eftersom det ramlade ner i dörren när äldsta dottern och jag var ute och övningskörde. Nu hör jag att han dessutom klipper gräset.

Sen tror jag inte att han tänkte på vad han gjorde när han tyckte att lax var en bra idé till middag eftersom det bara är han som kan laga till god fisk i det här huset. Så alltså måste han ställa sig och laga mat när han väl kommer in.

Får väl för hans och även vår skull hoppas att trötthetsbacillen snart går över.

Kommentarer
Postat av: mickis

Det är höstens trötthets bacill.. Tror snart ni tillfrisknar ;)



Lax är himla gött! käkade vi i fredags.. Orkade maken fixa middagen oxå?



ha en skön söndagskväll

2008-09-28 @ 17:40:39
Postat av: Helén

2008-09-28 @ 21:04:23
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man måste få vara trött ibland - så är det bara!!

2008-09-28 @ 21:19:24
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: lLenal

Men det där känns igen jag känner mig så lat, eller latare på hösten, orkeslös, kanske man ska kolla upp om man drabbats av höstdepression oxå:) Nä vi får väl hoppas som du säger att vi kvinnliga rycker upp oss snart.Kram lena.

2008-09-29 @ 11:52:08
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: lena

Hoppas att du är lite piggare nu,här är solen framme, så skönt så.Ha det fint kram lena.

2008-09-30 @ 14:19:39
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0